BNP

 BNP, czyli Brzuch Nogi Pośladki - Ujędrniamy, modelujemy, wysmuklamy. W trakcie zajęć instruktor skupia się przedewszyskim na modelowaniu dolnych partii ciała.

Cardio

 Najbardziej uniwersalne ze wszystkich zajęć- Mają na celu wzmocnienie, stabilizację i  uelastycznienie mięśni. Mogą być prowadzone z wykorzystaniem wszelkich akcesoriów fitness. Rozpoczynają się rozgrzewką i kończą tzw cool downem, czyli oddechem i rozciągnięciem wcześniej pracujących mięśni. Zajęcia polecane dla wszystkich.

Body Shape

Są to zajęcia wzmacniające w trakcie których korzystamy z różnych przyrządów: hantle, gumy, stepy. Dzieki nim wzmocnimy swoje ciało, spalimy zbędna tkankę tłuszczową. Zajęcia mimo intensywności pozytywnie nastrajają na resztę dnia- dadzą nam moc energii i na pewno poprawią nasze samopoczucie

Flyfitness

Gimnastyka powietrzna, która łączy w sobie kilka dyscyplin tj. taniec, akrobatykę i zawieszenie. Trening wpływając na siłę oraz zręczność ciała w trakcie którego tworzy się określone figury i/lub ich sekwencje. Ćwiczenia wykonuje się z pomocą szarfy/hamaka w częściowym bądź całkowitym oderwaniu od ziemi.

 

Latino Solo

Potrzebujesz swobody w tańcu? To coś dla Ciebie! Na zajęciach opanujesz podstawy takich styli jak: samba, cha cha, rumba, jive, bachata, salsa. Na każdych zajęciach instruktorka uczy krótkiej choreografii opartej na poznanych danego dnia krokach tanecznych. Zajęcia polecane zdecydowanie każdej osobie w każdym wieku- Panów również zapraszamy śmiało na salę!

Pilates

Naszymi głównymi celami są: Wzmocnienie, praca nad balansem, koncentracją. Ćwiczenia odbywają się przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Ruchy są wolne, precyzyjne. Angażują nie tylko duże mięśnie, ale i te najmniejsze, położone głęboko – wzmacniają je, rozciągają, naprężają, rozluźniają.
Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech.

Sztangi

Zajęcia polegaja na wykonywaniu calego treningu z użyciem sztangi.

Każdą partie ciala ćwiczymy przez jeden utwór muzyczny. Zajecia te  pozwolą wzmocnić mięśnia,wysmuklic ,wyrzezbic ciało oraz pozbyc sie nadmienej ilości tkanki tłuszczowej.

Twerkout Fitness

Opatentowany trening cardio z elementami wzmacniania i nauką koordynacji ruchu przez taniec. Powstał by wspierać kobiety w ich walce o lepsze samopoczucie i akceptację własnego ciała. Udział w treningu sprzyja poprawie kondycji, wysmukleniu i ujędrnieniu całego ciała oraz nauce swobody ruchu i świadomości własnego ciała. Trening stworzony z myślą o kobietach aczkolwiek pierwsza część treningu (cardio/wzmacnianie) jest rewelacyjnym sposobem na poprawę kondycji również dla panów

Stretching

Rozciągamy, rozluźniamy, wyciągamy całe ciało. Podczas zajeć pracujemy również nad wzmocnieniem mięśni głębokich naszego ciała oraz świadomością źródła ruchu. Zajęcia polecane osobom w każdym wieku- aktywnym i tym mniej aktywnym oraz Osobom regularnie korzystającym z dóbr siłowni- rozciąganie jest ważne!

Turbo Spalanie

Zajęcia typu tabata, interwał są najlepsze na spalanie tkanki tłuszczowej. Pracujemy nad poprawą wydolności oraz siły mięśni. Bardzo intensywny trening polegający na wykonywaniu kilku ćwiczeń w seriach po 30 sekund z przerwami 10 sek. W trakcie treningu wykonywana jest duża ilość skoków oraz podporów.

 

 

Trampoliny

Jest to niesamowita zabawa i doskonały trening w jednym. Ćwiczenia wykonywane w rytm muzyki są naprawdę solidnym treningiem cardio. Podkręcamy tętno, pracujemy nad wytrzymałością organizmu, wzmacniamy mięśnie brzucha, nóg , pośladków oraz rąk.  Poprzez mięką nawierzchnię trampolina zapewnia amortyzacje przez to nie obciąża stawów. Trening na trampolinie poprawia koordynację ruchową oraz równowagę.

UWAGA! Nie polecamy przy takich schorzeniach jak : dyskopatia, nadciśnienie tętnicze, astma,  różnego rodzaju chorób stawów skokowych, kontuzji kolan oraz ciąży.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia mają charakter profilaktyczny, zapobiegają bólom i zmianom w obrębie kręgosłupa. Ćwiczenia opierają się głównie na wzmacnianiu mięśni głębokich, rozciąganiu przykurczonych stref oraz uczą przyjmowania poprawnej postawy na co dzień. Zajęcia dla wszystkich- Polecany seniorom, młodym mamom oraz dzieciom w okresie szybkiego wzrostu.

 

 

Zgrabne pośladki

Zajęcia mające na celu poprawę wyglądu oraz wzmocnienie dolnych partii ciała- gwarantujemy również wysmuklenie mięśni pośladków oraz mięśni brzucha.

Zajęcia zaczynają się 10 minutową rozgrzewką, a ostatnie 5 minut treningu poświęcone jest na oddech i krótki stretching. Zajęcia odpowiednie dla wszystkich, ponieważ instruktor w trakcie prowadzenia treningu proponuje różne poziomy zaawansowania konkretnych ćwiczeń: podstawowy, średni, zaawansowany.

Kontakt

Dojazd:

DOJAZD TRAMWAJAMI : 6, 28, 33, 40, 76.

DOJAZD AUTOBUSAMI : 112, 114, 184.

Adres:

Aleja Władysława Reymonta 12,

05-075 Warszawa

E-mail:

biuro@fitnesland.waw.pl

Telefon:

+48 22 663 78 02